bizzone_odlesk_91px_short

Bizzone

23. 8. 2011

Mobilní operátor Vodafone kromě svého populárního magazínu ČILICHILI začal také připravovat magazín BIZZONE s podtitulkem „Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu“. Vydavatel, společnost Boomerang Publishing s.r.o. si nás vybrala pro spolupráci při vytvoření digitální interaktivní verze pro iPad. Vzhledem ke značnému rozsahu byla pro převod do digitální verze vybrána pouze část z celého magazínu.

Základem pro tvorbu byla tisková data převedená do formátu vhodného pro zobrazení na tabletu, tedy rozměrů 1024×768 a 768×1024 bodů a přizpůsobená pro čtení na obrazovce. Takto vydavatelstvím připravené dokumenty jsme v našem studiu rozšířili o dodaný multimediální a interaktivní obsah, včetně 360° panoramat plovoucího domu v Komárně, které jsme nafotili a vytvořili pro společnost Boomerang Publishing naší technologií.

Po schválení ze strany zákazníka jsme také vytvořili tzv. „single-issue“ aplikaci, obsahující všechna data publikace, a umístili ji na AppStore, odkud si ji můžete zdarma nahrát do vašeho iPadu.

„Naše společnost je vydavatelství a proto jsme uvítali technický a zejména procesní servis který nám společnost OPTIO CZ poskytla. Oblast elektronického publikování je živá a velmi dynamická. I proto nám vyhovoval přístup pana Léra a Stejskala, kteří přesto, že se pohybujeme v komplikované technologické oblasti, tak s námi komunikovali srozumitelným jazykem.“

Pavel Matuška
Production Manager
Boomerang Publishing