cfn_odlesk_140px_short

Creative Future News

4. 5. 2011

Za využití řešení Adobe Digital Publishing Suite nabízíme čtenářům digitální magazín zaměřený především na technologie Adobe. Zajímavou a interaktivní formou se lze seznámit s novými produkty a řešeními v článcích, videonávodech či na praktických ukázkach.

Čtečku pro magazín Creative Future News si lze nahrát zdarma pro iPad a tablety s Android OS. Magazín Creative Future News vychází několikrát ročně a je všem čtenářům k dispozici zdarma. V případě aktuální verze čtečky pro iPad je uživatel upozorněn na nové číslo jedničkou v červeném kroužku.

V prvním čísle vydaném v květnu 2011 u příležitosti uvedení nové verze balíku Creative Suite 5.5 si čtenáři mohou přečíst blížší informace o nových aplikacích z toho balíku, například o Adobe Premiere Pro CS5.5, After Effects CS5.5, Flash Pro CS5.5, Dreamweaver CS5.5. Nesmí také chybět informace o novém InDesign CS5.5 a sadě nástrojů Folio Producer pro digitální publikování. Se základy fungování této sady se můžete seznámit v našem videonávodu, který přibližuje funkce paletky Overlay Creator sloužící k vytváření interaktivních a multimediálních publikací. Videonávod lze shlédnout také na webu.

Další číslo magazínu Creative Future News byl „speciál“ věnovaný prezentacím publikačního řešení Adobe Digital Publishing Suite. První prezentace se konala v nové pražské Národní technické knihovně a tak se číslo věnovalo kromě samotných technologií DPS také této bezesporu zajímavé budově. Jako důkaz ohromné pružnosti a rychlosti publikování bylo číslo dokončeno přímo na místě, byly v něm zahrnuty také fotografie a 360° z prezentace a přímo na místě si mohli majitelé iPadů nové vydání také nahrát do svých iPadů. Rovněž při dalších dvou zastávkách v Bratislavě a Ostravě si návštěvníci na konci mohli do iPadů nahrát aktualizované vydání obsahující i jejich fotografie.

Druhé standardní vydání Creative Future News je opět silně tematické – černobílé. Na česká (a i světová) stříbrná plátna dorazil Alois Nebel, nádražák z Bílého Potoka. Z původně statické komixové podoby se v průběhu několika let usilovné práce celé řady lidí stal celovečerní film, vytvořený pomocí unikátní animační metody – rotoskopie. Materiály natočené s živými herci byly převedeny do animované podoby pomocí Adobe Illustrator a především Adobe After Effects, a za každým políčkem filmu se skrývají hodiny usilovné práce. Jak film Alois Nebel, který byl přihlášen jako česká nominace na cenu Oscar, dopadl, se lze přesvědčit na vlastní oči v kinech. O tom, jak se film vytvářel a kolik úsilí bylo do jeho přípravy vloženo svědčí nové číslo Creative Future News. Najdete zde podrobné informace o natáčení a způsobu přípravy, galerie, rozhovory s tvůrci, řadu ukázek od původních záběrů až po finální kompozici – prostě Alois Nebel, železničář ze staré školy, se umí důkladně představit i na zázraku 21. století, tedy na tabletu.